Вирішення спорів

ТУТ ЗНАХОДИТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ, ЩОДО ПОДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ, ПРЕТЕНЗІЙ, НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯД.
Всі спори між постачальником і споживачем вирішуються у швидкий, прозорий і справедливий спосіб шляхом досудового врегулювання. постачальник розглядає письмові та/або отриманні на електронну адресу постачальника звернення, скарги, претензії від споживача і протягом місяця повідомляє про результати їх розгляду, письмово та/або електронною поштою, якщо інші умови не передбачені правилами роздрібного ринку електричної енергії.
У разі недосягнення між постачальником і споживачем згоди шляхом переговорів, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. врегулювання спорів регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого регулятором порядку.
ТАКОЖ ЗА НИЩЕВКАЗАНОЮ КОНТАКТНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ СПОЖИВАЧ МОЖЕ НАДАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ.
Звертайтеся до нас для отримання надійного та якісного постачання електроенергії та газу, ми завжди готові допомогти Вам!

+380687893357 Viber, Telegram

+380951843357

Відповідальна особа: Веселов Дмитро Вячеславович

м. Запоріжжя, вул. Перша Ливарна,48

пн-пт: з 8:30 до 16:30

Прокрутить вверх